Poland
Języki

Usługi

Zarządzanie aplikacjami Oracle NetSuite

Zarządzanie aplikacjami Oracle NetSuite

https://www.rsmpoland.pl/sites/default/files/2023-05/zarzadzanie-aplikacjami-oracle.png
https://www.rsmpoland.pl/sites/default/files/2023-05/zarzadzanie-aplikacjami-oracle_0.png

Zmaksymalizuj korzyści wynikające z inwestycji w NetSuite dzięki wsparciu wykwalifikowanych konsultantów z działu IT Consulting w RSM Poland

W ramach usług zarządzania aplikacjami, RSM Poland wspiera operujących na międzynarodowym rynku użytkowników NetSuite w ich codziennej pracy. Nasz dedykowany temu zadaniu zespół ekspertów składa się z certyfikowanych przez NetSuite specjalistów z zakresu wdrożeń ERP, którzy są w stanie szybko wykrywać, analizować i rozwiązywać problemy związane z działaniem programu oraz odpowiadać na wszelkie zapytania dotyczące funkcjonowania systemu NetSuite w Państwa firmie.

Co przy tym istotne, posiadamy też rozległą wiedzę biznesową na temat produktów innych firm, które można zintegrować z oprogramowaniem NetSuite. Dzięki temu skorzystanie z usług naszego helpdesku sprawi, że używane przez Państwa rozwiązania technologiczne będą działać zgodnie z założeniami, zwiększając produktywność i pozwalając zachować spokój o bezpieczeństwo oraz niezawodność wykorzystywanych systemów.

Poznaj zalety usługi zarządzania aplikacjami Oracle NetSuite:

  • Umożliwienie klientom skupienia się na kluczowych dla ich branży aspektach działania firmy
  • Zapewnienie usług administracyjnych skrojonych na miarę indywidualnych potrzeb biznesowych
  • Zapewnienie elastycznego systemu wsparcia w ramach pakietów BASIC, STANDARD i PREMIUM
  • Wsparcie przy przeprowadzaniu wszelkich zadań w ramach pracy w środowisku oprogramowania Oracle NetSuite
  • Kontakt z doświadczonymi konsultantami NetSuite wykorzystującymi specjalistyczną wiedzę zdobytą podczas pracy z szeroką bazą klientów RSM
  • Dostęp do wykwalifikowanych programistów pracujących w ramach zespołu RSM National NetSuite
  • Oszacowanie przewidywanych kosztów usługi

Przegląd usług zarządzania aplikacjami Oracle NetSuite oferowanych przez RSM

W naszej ofercie dostępnych jest kilka różnych pakietów wsparcia w zarządzaniu aplikacjami, przygotowanych z myślą o różnych budżetach i oczekiwaniach względem usług wykonywanych przez helpdesk. Niemniej, niezależnie od wybranej opcji, RSM zapewnia wszystkim klientom nieograniczone wsparcie w następującym zakresie:

Eliminowanie problemów z działaniem programu w modelu break/fix (naprawy w razie awarii):  

  • Błędy systemowe niebędące wynikiem personalizacji aplikacji na potrzeby klienta i uniemożliwiające prowadzenie działalności biznesowej
  • Usterki lub problemy wymagające wsparcia ze strony supportu NetSuite
  • Kłopoty z zamykaniem okresów rozliczeniowych wynikające z błędów wygenerowanych przez NetSuite

Limitowana pomoc w ramach:

  • Korzystania z baz wiedzy NetSuite Help oraz SuiteAnswers, a także tłumaczenia terminologii
  • Objaśnień wpływów Księgi Głównej
  • Asystowania przy personalizacji funkcji i ustawień oprogramowania

Pakiet Basic:

  • Case management świadczone w ramach opłaty stałej (umowa roczna)
  • Wsparcie od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy helpdesku z uwzględnieniem ustalonego czasu reakcji na zgłoszenia  
  • Zaawansowany system ticketowy zapewniający błyskawiczną odpowiedź na zgłoszenie
  • Dostęp do międzynarodowego zespołu ekspertów RSM z zakresu Oracle NetSuite
  • Dostęp do portalu internetowego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
  • Dostęp do kadry doświadczonych specjalistów NetSuite

Pakiet Standard:

  • Wszystkie powyższe świadczenia i usługi, a także:
  • Licencjonowanie oprogramowania
  • Indywidualna opieka nad klientem
  • Kwartalne przeglądy systemu NetSuite w celu ustalenia wzrostu wydajności i wprowadzenia zmian w dotychczasowych konfiguracjach lub funkcjonalnościach

Pakiet Premium:

  • Wszystkie powyższe świadczenia i usługi, a także:
  • Pomoc naszych doświadczonych specjalistów w zakresie produktów innych firm
  • Wykonywana dwa razy do roku cykliczna analiza aktualizacji produktów NetSuite
  • Wielopoziomowa umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA)
  • Usługi administracyjne

Zapoznaj się ze szczegółami usług helpdesku w wersji STANDARD i PREMIUM:

Kwartalne przeglądy systemu NetSuite

Kwartalne przeglądy dokonywane wspólnie z Państwa zespołem w celu określenia przyrostu wydajności, ustalenia zmian w konfiguracji programu oraz ewentualnej instalacji dodatkowych funkcjonalności

Wiedza i pomoc w zakresie produktów innych firm

Wsparcie podczas instalacji i konfiguracji dodatkowych aplikacji i systemów integracyjnych NetSuite

Indywidualna opieka nad klientem

Dedykowany Opiekun Klienta odpowiedzialny za profesjonalnie świadczone usługi oraz najwyższą jakość obsługi

Wykonywana dwa razy do roku cykliczna analiza aktualizacji produktów NetSuite

Tworzenie wstępnych scenariuszy testowych i przeprowadzanie ich okresowych aktualizacji, cykliczna analiza aktualizacji produktów oraz dostarczanie informacji na temat osiągniętych wyników

Wielopoziomowa umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA)

To umowa mogąca wspierać wzrost liczby klientów firmy oraz ułatwiać sprawną obsługę zgłaszanych zdarzeń przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu satysfakcji klienta. Dzięki jej podpisaniu zgłoszenia serwisowe mogą być rozwiązywane nawet w trakcie jednej rozmowy telefonicznej z wyznaczonym starszym konsultantem.

Zadania administracyjne

Obejmują dodawanie lub usuwanie użytkowników, obsługę ról, zmiany ekranów i formularzy, obsługę pulpitu nawigacyjnego, tworzenie kryteriów wyszukiwania, przepływów pracy, a także tworzenie raportów oraz obsługę techniczną, w szczególności w zakresie zadań takich, jak:

  • Dodawanie lub usuwanie użytkownika oraz problemy z logowaniem
  • Utrzymywanie bezpieczeństwa kont i zarządzanie uprawnieniami użytkowników
  • Pomoc w nawigacji w środowisku NetSuite
  • Tworzenie prostego zapisywania kryteriów wyszukiwania (bez formuł)
  • Tworzenie niestandardowych i spersonalizowanych widoków pulpitu nawigacyjnego
  • Przegląd niewykorzystywanych rekordów i pól
  • Wprowadzenie planów testowania i monitorowanie użytkowników podczas przeprowadzania testowania
  • Dezaktywacja pól lub rekordów uznanych przez klienta za przestarzałe
  • Proste szkolenie z zakresu NetSuite w języku polskim i angielskim
  • Tworzenie niestandardowych widoków
  • Tworzenie i obsługa raportów
  • Tworzenie i obsługa przepływów pracy
  • Tworzenie i obsługa niestandardowych pól i rekordów
  • Tworzenie i obsługa pulpitów nawigacyjnych
  • Wprowadzanie zmian w formularzach
  • Wsparcie w zakresie błędów CSV
  • Zarządzanie okresami rozliczeniowymi
  • Tworzenie szablonów importu CSV
  • Zarządzanie poszczególnymi oddziałami, kontami Księgi Głównej i klasyfikacją
Sprawdź, w jaki sposób nasz zespół doradców strategicznych oraz doświadczonych specjalistów do spraw IT może zoptymalizować Twoją platformę systemową, podnieść umiejętności techniczne pracowników oraz świadczyć ukierunkowane usługi serwisowe i wspierać w zakresie dedykowanych aplikacji biznesowych.

Poziomy wsparcia: Basic Standard Premium

Pakiet Basic:

  • Case management świadczone w ramach opłaty stałej (umowa roczna)
  • Wsparcie od poniedziałku do piątku w standardowych godzinach pracy helpdesku z uwzględnieniem ustalonego czasu reakcji na zgłoszenia  
  • Zaawansowany system ticketowy zapewniający błyskawiczną odpowiedź na zgłoszenie
  • Dostęp do międzynarodowego zespołu ekspertów RSM z zakresu Oracle NetSuite
  • Dostęp do portalu internetowego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
  • Dostęp do kadry doświadczonych specjalistów NetSuite

Poziomy wsparcia: Basic Standard Premium

Pakiet Standard:

  • Wszystkie powyższe świadczenia i usługi, a także:
  • Licencjonowanie oprogramowania
  • Indywidualna opieka nad klientem
  • Kwartalne przeglądy systemu NetSuite w celu ustalenia wzrostu wydajności i wprowadzenia zmian w dotychczasowych konfiguracjach lub funkcjonalnościach

Poziomy wsparcia: Basic Standard Premium

Pakiet Premium:

  • Wszystkie powyższe świadczenia i usługi, a także:
  • Pomoc naszych doświadczonych specjalistów w zakresie produktów innych firm
  • Wykonywana dwa razy do roku cykliczna analiza aktualizacji produktów NetSuite
  • Wielopoziomowa umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA)
  • Usługi administracyjne

Dokładniejsze informacje

Kwartalne przeglądy systemu NetSuite

Kwartalne przeglądy dokonywane wspólnie z Państwa zespołem w celu określenia przyrostu wydajności, ustalenia zmian w konfiguracji programu oraz ewentualnej instalacji dodatkowych funkcjonalności

Wiedza i pomoc w zakresie produktów innych firm

Wsparcie podczas instalacji i konfiguracji dodatkowych aplikacji i systemów integracyjnych NetSuite

Indywidualna opieka nad klientem

Dedykowany Opiekun Klienta odpowiedzialny za profesjonalnie świadczone usługi oraz najwyższą jakość obsługi

Wykonywana dwa razy do roku cykliczna analiza aktualizacji produktów NetSuite

Tworzenie wstępnych scenariuszy testowych i przeprowadzanie ich okresowych aktualizacji, cykliczna analiza aktualizacji produktów oraz dostarczanie informacji na temat osiągniętych wyników

Wielopoziomowa umowa o gwarantowanym poziomie świadczenia usług (SLA)

To umowa mogąca wspierać wzrost liczby klientów firmy oraz ułatwiać sprawną obsługę zgłaszanych zdarzeń przy jednoczesnym zapewnieniu najwyższego poziomu satysfakcji klienta. Dzięki jej podpisaniu zgłoszenia serwisowe mogą być rozwiązywane nawet w trakcie jednej rozmowy telefonicznej z wyznaczonym starszym konsultantem.

Nasi specjaliści

Head of IT Consulting
Warszawa

Napisz do nas

Uzupełnij formularz, a ekspert RSM skontaktuje się z Tobą

Przetwarzanie danych osobowych