Poland
Języki

Retail networks (sieci handlu detalicznego)

Posiadamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z sieciami handlu detalicznego. Świadczone na ich rzecz usługi obejmują audyt, doradztwo transakcyjne, doradztwo w ustalaniu zasad funkcjonowania sieci, rozliczenia podatków dochodowych, rozliczenia VAT, księgowość oraz usługi kadrowo-płacowe. Na stałe współpracujemy z kilkunastoma sieciami detalicznymi z sektora RTV/AGD oraz rozrywki i mody.

RSM_Poland_Graphic

Polak coraz lepiej ubrany

27 stycznia 2016
Piotr NOWATKOWSKI
Szacunkowa wartość rynku odzieży i obuwia w Polsce w 2014  r. wyniosła 7,3 miliarda euro[1] i była wyższa w stosunku do roku poprzedniego o 5,6%. Segment odzieżowy odnotował wzrost o 5,9%, wobec 4,5% wzrostu segmentu obuwniczego. W roku 2014 większość firm z branży rozwinęła sieci sprzedaży, co w połączeniu z rosnącym popytem przełożyło się na wzrost przychodów.

Tax Alert 21/2015 - Podatek od sklepów wielkopowierzchniowych

14 grudnia 2015
Piotr LISS
Polski rząd planuje wprowadzić w 2016 roku podatek od sklepów wielkopowierzchniowych, obciążający duże podmioty handlowe, mający na celu promowanie małych, krajowych rodzinnych sklepów. Wstępne ustalenia dotyczące podatku zostały przedstawione w projekcie z dnia 15 września 2015 roku, który zakłada m.in. opodatkowanie podmiotów prowadzących działalność handlową w sklepach o powierzchni sprzedaży powyżej 250 m kw.Polski rząd planuje wprowadzić w 2016 roku podatek od sklepów wielkopowierzchniowych, obciążający duże podmioty handlowe, mający na celu promowanie małych, krajowych rodzinnych sklepów. Wstępne ustalenia dotyczące podatku zostały przedstawione w projekcie z dnia 15 września 2015 roku, który zakłada m.in. opodatkowanie podmiotów prowadzących działalność handlową w sklepach o powierzchni sprzedaży powyżej 250 m kw.

Rynek dóbr luksusowych w Polsce dzisiaj i jutro

12 listopada 2015
Obserwując dzisiejszy styl życia Polaków, można wysnuć wniosek, że Polska na dobre zapomniała o szarych czasach komunizmu. Potwierdza to przede wszystkim coraz szybszy wzrost jakości życia średniej klasy społecznej. Lepsza jakość życia doprowadziła do wzrostu popytu na dobra luksusowe, na które jeszcze pięć lat temu przeciętny Polak nie mógł sobie pozwolić. Mowa tu głównie o produktach z branży motoryzacyjnej i modowej. Mimo, że wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce jest wciąż znacznie niższa niż w krajach wysoko rozwiniętych, charakteryzują ją szybka dynamika rozwoju i bardzo optymistyczne prognozy na najbliższe lata, co wzbudza ogromne zainteresowanie zarówno przedsiębiorców jak i ekonomistów.