Poland
Języki

RSM Poland rozwija relacje na rynku niemieckim

W dniach 18 – 21 maja Piotr STASZKIEWICZ, Audit Partner i Przemysław POWIERZA, Tax Partner i Head of German Desk w RSM Poland, odwiedzili region południowych Niemiec, gdzie uczestniczyli w spotkaniach z Klientami – zarówno z przedsiębiorstwami, które od wielu lat korzystają z usług doradczych świadczonych przez RSM (CONVOTHERM, AMSCAN), jaki i z tymi, które dopiero rozpoczynają współpracę z naszym zespołem specjalistów (LAWO).

"Klienci oczekują od doradców zrozumienia i kompleksowego zadbania o interesy ich firm zarówno na rynkach krajowych jaki i międzynarodowych. Oczekują nie tylko najwyższego poziomu usług, ale przede wszystkim relacji opartej na zaufaniu" – powiedział Przemysław POWIERZA. "Między innymi dzięki takim spotkaniom dajemy gwarancję naszym Klientom, że interes i zrozumienie ich potrzeb będą zawsze na pierwszym planie a my jesteśmy nie tylko doradcami, ale przede wszystkim zaufanymi partnerami w biznesie."

Wyjazd do Niemiec był też okazją do spotkania z koleżankami i kolegami z biur RSM w Monachium, Bambergu i Norymberdze. Wspólne rozmowy dotyczyły m.in. rozwoju stref aktywności gospodarczej wokół trasy S3, która może być zachętą dla niemieckich inwestorów, zwłaszcza tych którzy nie są przedstawicielami wielkiego biznesu i dotąd nie byli do końca przekonani o słuszności ekspansji na rynku polskim. Jednym z kluczowych elementów, które decydują bowiem o lokowaniu inwestycji w Polsce, jest dostępność dobrze przygotowanych gruntów inwestycyjnych. Także infrastruktura transportowa, która zrobiła ostatnimi czasy ogromy postęp, sprzyja zainteresowaniu zagranicznych inwestorów. Rozpoczynający się kapitalny remont trasy A4 z Wrocławia w kierunku niemieckiej granicy, czy też połączenie autostrady A4 z A2 dzięki drodze ekspresowej S5, ułatwią podróżowanie i utrzymywanie relacji gospodarczych z Polską nie tylko partnerom biznesowym z Niemiec. Na spotkaniach nie zabrakło też oczywiście tematów dotyczących organizacji sieci RSM i nowych możliwości związanych z planowanym globalnym rebrandingiem.

O kolejnych inicjatywach z obszaru business development – nie tylko na rynku niemieckim – informować będziemy Państwa na bieżąco.