Poland
Języki

RSM Poland KZWS zmieni nazwę na „RSM” w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International

RSM Poland KZWS zmieni nazwę na „RSM” w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International. Siódma co do wielkości sieć audytorska, podatkowa i konsultingowa na świecie przyjmie nazwę „RSM” jako globalną nazwę marki dla wszystkich firm członkowskich.

Przyjęcie wspólnej nazwy wzmocni ogólnoświatową pozycję sieci RSM jako doradcy dla przedsiębiorczych i zorientowanych na rozwój organizacji. Wszyscy członkowie sieci pozostaną niezależnymi firmami, ale będą działać pod wspólną marką RSM.

Zmiana wejdzie w życie z dniem 26 października 2015 roku. Wtedy też wszystkie firmy członkowskie RSM przyjmą nowe motto – „The power of being understood” („Siła bycia rozumianym”) i nowe logo. Kolor szary w logo oznacza relację opartą na solidnym, niezawodnym fundamencie, zielony – pozytywne, napędzane pomysłami, aktywne podejście, a niebieski symbolizuje rozwój i osiąganie stawianych sobie celów. Logo podkreśla globalne zaangażowanie sieci w pomoc klientom w byciu rozumianym i zdolnym, by pewnie posuwać się naprzód.

logo_rsm.jpg

Bartosz MIŁASZEWSKI, Managing Partner w RSM Poland powiedział: "Jednolity brand to niesamowicie ważna i pozytywna decyzja dla nas i dla całej sieci. Z pewnością przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności i prestiżu naszej marki w skali globalnej. Jednocześnie będzie dla naszych obecnych i potencjalnych klientów, do grona których należą zarówno małe i średnie dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa, jak i wiodące korporacje międzynarodowe, gwarancją, że na całym świecie usługi oferowane przez RSM będą świadczone na tym samym najwyższym poziomie a zrozumienie potrzeb i interes klienta będą zawsze na pierwszym planie."

Więcej informacji znajdą Państwo w naszej informacji prasowej.