Poland
Języki

2015 RSM World Conference – Waszyngton

United in Understanding – pod tym hasłem, w dniach 8-11 listopada, odbyła się w Waszyngtonie coroczna konferencja RSM World Conference. Uczestniczyło w niej ponad 300 Partnerów z sieci RSM, a także przedstawiciele różnych branż gospodarki oraz zaproszeni goście. Tegoroczna konferencja była pierwszą po globalnym rebrandingu, na skutek którego siódma co do wielkości sieć audytorska i doradcza na świecie przyjęła nazwę „RSM” jako globalną nazwę marki dla wszystkich firm członkowskich z ponad 110 krajów.

rsm_world_conference.jpg

Wspólna marka, która ma wzmocnić globalną pozycję sieci jako doradcy dla przedsiębiorstw zorientowanych na rozwój, rozumienie globalnych wartości i udoskonalenie procedur, mających zapewnić naszym Klientom jeszcze lepszą jakości obsługi, były tematami przewodnimi tegorocznego spotkania. Dzięki ciągłej wymianie doświadczeń, na całym świecie usługi doradcze oferowane przez specjalistów RSM – doradców podatkowych, biegłych rewidentów, księgowych, specjalistów z zakresu kadr i płac, prawników oraz doświadczonych konsultantów są świadczone na tym samym najwyższym poziomie oraz odpowiadają w pełni potrzebom Klientów obecnych na międzynarodowych rynkach.

Na konferencji RSM Poland reprezentowali – Bartosz MIŁASZEWSKI, Managing Partner, Piotr LISS, Tax Partner, Marcin KAWKA, Audit Partner oraz Monika SKÓRKA, Audit Partner. Nasi specjaliści odbyli w Stanach Zjednoczonych szereg spotkań z potencjalnymi Klientami, którym przedstawiali zalety Polski jako kraju do lokowania inwestycji, podkreślając istniejące już powiązania gospodarcze między Polską a USA.

Piotr LISS wziął ponadto udział w zorganizowanej w Chicago konferencji ITAX RSM US, na której 1200 specjalistów ds. podatków poznawało tajniki międzynarodowego prawa podatkowego. Była to doskonała okazja, by poznać osobiście członków RSM US, z którymi doradcy RSM Poland współpracują przy wielu międzynarodowych projektach, poszukać możliwych form dalszej współpracy, a także doskonały sposób by lepiej zrozumieć amerykańskie podejście do klientów oraz amerykańskie spojrzenie na podatki międzynarodowe.