Poland
Języki

RSM Poland KZWS zmienia markę na „RSM”

RSM Poland KZWS zmienia dziś markę na „RSM” oraz przyjmuje nową identyfikację wizualną w związku z globalnym rebrandingiem sieci RSM International. Siódma co do wielkości sieć audytorska i doradcza na świecie przyjmie nazwę „RSM” jako globalną nazwę marki dla wszystkich firm członkowskich z ponad 110 krajów. Wspólna marka ma wzmocnić globalną pozycję sieci jako doradcy dla przedsiębiorstw zorientowanych na rozwój.

Rebranding pokrywa się z datą RSM World Day 2015, wydarzenia, które począwszy od 2012 obchodzone jest co roku jako okazja do świętowania wspólnych wartości sieci RSM, a także do włączenia pracowników i Klientów w aktywności integracyjne.

Bartosz MIŁASZEWSKI, Managing Partner w RSM Poland, powiedział: „Jednolity brand to niesamowicie ważna i pozytywna decyzja dla nas i dla całej sieci. Z pewnością przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności i prestiżu naszej marki w skali globalnej. Jednocześnie będzie dla naszych obecnych i potencjalnych Klientów, do grona których należą zarówno małe i średnie dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa, jak i wiodące korporacje międzynarodowe, gwarancją, że na całym świecie usługi oferowane przez RSM będą świadczone na tym samym najwyższym poziomie a zrozumienie potrzeb i interes Klienta będą zawsze na pierwszym planie. Przed nami także RSM World Day 2015, którego już nie możemy się doczekać. Poza wymianą wiedzy i doświadczenia, będziemy budować wzajemne relacje, zaufanie oraz świętować nowy etap w dynamicznym rozwoju naszej firmy. Oczywiście nie zapomnimy także o najbardziej potrzebujących, dla których jak co roku pracownicy RSM Poland zorganizują akcję charytatywną.”

Zachęcmay do zapoznania się z naszą informacją prasową.