Poland
Języki

RSM Poland kolejny rok z rzędu w pierwszej dziesiątce dużych firm Rankingu Firm i Doradców Podatkowych Dziennika Gazety Prawnej

W opublikowanym 26 marca br. XIV Rankingu Firm i Doradców Podatkowych Dziennika Gazety Prawnej, RSM Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu największych firm doradztwa podatkowego zatrudniających więcej niż 10 doradców podatkowych.

Stabilna, wysoka pozycja RSM Poland w Rankingu Firm i Doradców Podatkowych Dziennika Gazety Prawnej to efekt zaangażowania całego Zespołu i intensywnej pracy, aby nadążać za potrzebami i oczekiwaniami naszych klientów. Rok 2019 obfitował w wiele zmian, które zwiększyły zapotrzebowanie na usługi doradcze – nasi specjaliści wyjaśniali złożone kwestie i wspierali przedsiębiorców w zagadnieniach związanych z raportowaniem schematów podatkowych, wiążącą informacją stawkową, rozwiązaniami quick fixes w VAT czy tzw. białą listą podatników. Doradzali także w zakresie JPK, kas on-line, split payment czy podatku u źródła. Oczywiście nie zabrakło również skomplikowanych analiz wynikających z ciągłych zmian w cenach transferowych – zauważa Tomasz BEGER, Tax Partner w RSM Poland. W obliczu kryzysu będącego pokłosiem epidemii, pracy dla doradców będzie tylko więcej. Dołożymy oczywiście wszelkich starań, aby pomóc przedsiębiorstwom w trudnych chwilach spowolnienia gospodarczego. Przygotowaliśmy już dedykowaną ofertę wsparcia – obejmującą rozwiązania podatkowe, a także te dotyczące finansowania i organizacji działalności – które pomogą firmom zapanować nad niekorzystnymi skutkami kryzysu – dodaje.

Ostatnie kilkanaście miesięcy było niezwykle intensywne dla RSM Poland. Blisko 33 mln PLN przychodów, 250 pracowników, ponad 3.500 m2 powierzchni biurowej w kluczowych centrach biznesu w Polsce – z takimi wynikamy zamknęliśmy rok 2019, czyli 10 rok w sieci RSM. W 2019 roku sfinalizowaliśmy przejęcie katowickiego biura rachunkowego Denzel, zaplanowaliśmy dwie przeprowadzki (w stolicy RSM Poland zagospodarowała niemal 1000m2 w nowoczesnym kompleksie biurowym Gdański Business Center (ul. Inflancka 4), z kolei w Katowicach zajmuje ponad 700m2 nowoczesnego biurowca Silesia Star (ul. Uniwersytecka 18)). Otworzyliśmy ChinaDesk, czyli service line dedykowany obsłudze chińskojęzycznych klientów, którzy chcą robić biznes w Polsce. Rozwinęliśmy także mocno nasze kompetencje w zakresie usług związanych z wdrażaniem i lokalizacją nowoczesnego i kompleksowego systemu ERP: NetSuite. Był to rekordowy rok nie tylko dla RSM Poland, ale dla całej sieci – globalne przychody RSM wzrosły o 6,9%, do poziomu 5,74 mld USD.

To wszystko nie byłoby możliwe bez konsekwentnie realizowanej polityki wewnętrznej, dzięki której możemy dostarczać klientom najbardziej efektywne i bezpieczne rozwiązania nie tylko na rynku lokalnym, ale również realizując projekty o zasięgu ogólnopolskim i międzynarodowym.

Wszystkim naszym klientom dziękujemy za okazane zaufanie i zapraszamy do dalszej owocnej współpracy!