Szanowni Państwo,
W związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19 oraz ryzkiem i niepewnością dotyczącymi dalszego rozprzestrzeniania się infekcji, podejmujemy w RSM Poland dodatkowe środki ostrożności.
Dbając o zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników, ich rodzin, a także Państwa – naszych Klientów i Partnerów biznesowych – postanowiliśmy do 30 marca b.r.:
- zawiesić spotkania oraz podróże służbowe i, wykorzystując dostępne nam narzędzia, zastąpić je video lub telekonferencjami;
- wprowadzić możliwość pracy zdalnej, która pozwoli naszym pracownikom sprawnie i efektywnie świadczyć usługi na Państwa rzecz, przy zachowaniu najwyższego standardu obsługi
i bezpieczeństwa danych; - wdrożyć dodatkowe protokoły utrzymania i kontroli czystości w naszych biurach, wprowadzając codzienną dezynfekcję newralgicznych powierzchni;
- prowadzić ciągłą akcję informacyjną skierowaną do pracowników i kontrahentów, propagując działania i postawy nakierowane na minimalizację ryzyka infekcji, a także dostarczając pracownikom podstawowe środki ochrony;
- podążać za wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia i Ministerstwa Zdrowia odnośnie podróży, kwarantanny, spotkań i wydarzeń, odpowiednio dostosowując nasze procedury w tym zakresie.
To bezprecedensowa i trudna dla wszystkich sytuacja. Niemniej, działając w sposób skoordynowany, przemyślany i rozsądny możemy zminimalizować jej negatywny wpływ na nasze życie – tak prywatne, jak i zawodowe.
Zarówno w imieniu własnym, jak i całego Zespołu RSM Poland pragnę zapewnić, że dołożymy wszelkich starań, aby sytuacja ta nie wpłynęła na terminowość ani jakość pracy, którą dla Państwa wykonujemy.
Jednakże, gdyby pojawiły się jakieś niedogodności i trudności w kontakcie z nami lub opóźnienia w naszych odpowiedziach – bardzo prosimy o wyrozumiałość i informację, będziemy się starali je możliwie szybko niwelować.
Nasze biura pozostają otwarte, a cały zespół RSM Poland jest do Państwa dyspozycji. Niemniej, chcąc zachować dodatkowe środki bezpieczeństwa, zachęcamy przede wszystkim do kontaktu mailowego i telefonicznego, także w kwestiach związanych z wpływem COVID-19 na Państwa biznes.
Bartosz MIŁASZEWSKI
Managing Partner